با وارد کردن ایمیل خود محتوای این صفحه به ایمیل شما فرستاده می شود
محتوای این صفحه به ایمیل شما ارسال گردید.
ارسال
انصراف
مراجعین محترم کلینیک دامپزشکی آران،
 
ما در کلینیک دامپزشکی آران به کمک شما نیاز داریم. قرار است خدمات جدیدی دربارۀ اطلاعات بهداشتی و سلامت حیوانات خانگی به شما ارائه دهیم. از شما خواهشمندیم در این راه به ما کمک کرده و تجربیات و نظرتان را با ما در میان بگذارید.

ما می خواهیم بدانیم شما چگونه دربارۀ بهداشت و سلامت حیوان خانگی تان در اینترنت جستجو می کنید. این پروژه در کلینیک دامپزشکی آران با همکاری گروه مدیریت اطلاعات دانشگاه تهران اجرا می شود. علاوه بر تأثیر مثبتی که نتایج این طرح در خدمت‌رسانی ما به تمام مراجعین و حیوانات خانگی عزیزشان در کلینیک آران دارد، نتایج پژوهشی آن نیز در فضای علمی کشور در قالب پایان نامه و مقاله منتشر خواهد شد که در معرفی جامعۀ علاقمندان به حیوانات خانگی و خدمت‌رسانان آنها در سطح دانشگاهی نقش مهمی دارد، جایی که شاید در آن کمتر به سلامت حیوانات خانگی توجه شده است.

اطلاعاتی که از شما دریافت می کنیم محرمانه باقی خواهد ماند و در پاسخگویی به سوالات هیچگونه اجباری وجود ندارد. پاسخ‌های منفی شما هرگز بر روند درمان حیوان خانگی‌تان و خدماتی که از ما دریافت می کنید تأثیری نخواهد گذاشت.

همچنین با همکاری در این طرح می توانید حیوان خانگی تان (سگ یا گربه) را در قرعه کشی جایزۀ این برنامه که در پایان شهریور ماه برگزار خواهد ثبت نام کنید.

اگر مایل هستید به ما کمک کنید، لطفا به لینک زیر مراجعه کرده و به پرسشنامۀ الکترونیکی ما پاسخ دهید. 20 سوال دربارۀ رفتار اطلاع یابی شما در حوزۀ سلامت حیوان خانگی  در اینترنت پرسیده خواهد شد و پاسخگویی به این پرسش نامه تنها 15 دقیقه وقت شما را خواهد گرفت.



از شما  ممنونیم که به کلینیک دامپزشکی آران در بهبود خدمات درمانی و آموزشی‌ برای همه مراجعین و حیوانات خانگی یاری می‌دهید.

اگر سوالی دربارۀ این طرح دارید می توانید با خانم نیلوفر صلح جو پژوهشگر طرح و روابط عمومی کلینیک دامپزشکی آران به شمارۀ 09223478144  تماس حاصل فرمایید یا با ایمیل niloo.solh@ut.ac.ir در ارتباط باشید.
 
زمان انتشار: چهارشنبه 14 تير 1396 (7 سال قبل)
تعداد بازدید: ۶۰۹۴
لطفا سوالات خود را در این قسمت مطرح نفرمایید و به قسمت سوال از دامپزشک وب سایت مراجعه نمایید
*
ثبت نظر
درحال حاضر نظری برای خواندنی های دامپزشکی ثبت نشده است.