با وارد کردن ایمیل خود محتوای این صفحه به ایمیل شما فرستاده می شود
محتوای این صفحه به ایمیل شما ارسال گردید.
ارسال
انصراف

بازدید دو روزه دکتر امیررضا عامری نائینی، دامپزشک کلینیک آران از دانشکده دامپزشکی انتاریو Ontario Veterinary College. این دانشگاه  زیر مجموعه ی  دانشگاه گولف University of Guelph و جزو چهار دانشگاه برتر دامپزشکی است.  


مجموعه بیمارستانی و دامپزشکی OVC از بخش هایی چون ساختمان ریاست دانشکده، بخش علوم بیوپزشکی، بخش مطالعات بالینی، پاتوبیولوژی، پزشکی جمعیت، مرکز علوم بهداشت و درمان و بخش اداری. در برخی از اماکن این مجموعه بزرگ به هیج وجه اجازه عکس برداری داده نشد.


در ادامه گزارش تصویری از این بیمارستان و دانشگاه دامپزشکی انتاریو  را مشاهده می کنید.
با تصاویری از کلاس های دروس عمومی مقطع دکتری شروع می کنیم.


بخش آموزش آناتومی:


ساختمانی که در تصویر مشاهده می کنید آزمایشگاه این مجموعه است


این اتاق آزمایشگاه کوچک برای موارد اورژانسی است.



اینجا اتاقی است که دانشجویان می توانند بدون دخالت و تاثیر گذاشتن بر روند معاینه روش کار دامپزشک و گفتگوی او را مراجعه کننده مشاهده و بررسی کنند. ایده ای بسیار جالب برای آموزش دانشجویان دامپزشکی و انجام پژوهش هایی که نیاز به مشاهده موردی دارد. امیدواریم دانشگاه های دامپزشکی ایران نیز از چنین امکاناتی بهرمند شوند.


اتاق جستجو در پایگاه های اطلاعاتی دانشگاه:


مرکز علوم بهداشت و درمان این مجموعه با هدف مراقبت از حیوانات دارای متخصصانی در حوزه های سرطان حیوانات، پزشکی مخصوص اسب های مسابقه ای، پرندگان و حیوانات اگزاتیک و ... است.  این مرکز دارای زیر بخش هایی چون مرکز خدمات سرطانی حیوانات است.


برخی خدمات درمانی مرکز علوم بهداشت و درمان دانشگاه دامپزشکی انتاریو مانند: هوشبری- برنامه های اهدای خون- خدمات قلب و عروقی- مشاوره بالینی- مشاوره تغذیه- تصویربرداری-  تناسب اندام و توانبخشی- بیماریهای داخلی دامهای بزرگ- تومور شناسی- چشم پزشکی و... است

تصاویری از مرکز توانبخشی و تناسب اندام این مرکز:


در این بخش درمان ها و تمریناتی برای کاهش وزن و تناسب اندام حیوانات انجام می گیرید.  درمان های دیگری برای آرتروز و درد های مزمن،  مشکلات ارتوپدی و مغز و اعصاب و ریکاوری بعد از عمل جراحی نیز  ارائه می شود.



زمان انتشار: دوشنبه 29 تير 1394 (9 سال قبل)
تعداد بازدید: ۷۸۶۳
لطفا سوالات خود را در این قسمت مطرح نفرمایید و به قسمت سوال از دامپزشک وب سایت مراجعه نمایید
*
ثبت نظر
درحال حاضر نظری برای خواندنی های دامپزشکی ثبت نشده است.