با وارد کردن ایمیل خود محتوای این صفحه به ایمیل شما فرستاده می شود
محتوای این صفحه به ایمیل شما ارسال گردید.
ارسال
انصراف

بسیاری از عزیزان از ما در مورد علت تفاوت قیمتهای واکسیناسیون در مراکز مختلف ویا قیمت مناسب واکسنهای سگ و گربه  می پرسند .بعضی میگویند ایا مراکزی که واکسن ارزانتر تزریق میکنند ، جنس  نامرغوب به کار میبرند؟

باید بگوییم هم اکنون واکسن های مخصوص سگ که از مجاری قانونی به ایران وارد میشوند یکی  واکسن کارخانه HIPRA محصول کشور اسپانیا که تنها یک نوع واکسن 7 گانه ان موجود است و دیگری واکسن کارخانه  Biocan  محصول جمهوری چک  که یک نوع واکسن 5 گانه (  یک برچسب بنفش دارد) ویک نوع 8 گانه ( یک بر چسب زرد مخصوص لپتوسپیروز ویک برچسب بنفش دارد) اند.

واکسن های این دو کارخانه به صورت قانونی وارد کشور شده و زنجیره سرد انها (واکسن ها دائما باید در دمای 2-8 درجه نگهداری شوند) با اطمینان انجام میشود.کل محصولات این دو کارخانه تفاوت اندکی از نظر قیمت  با هم (حتی 5 گانه با 8 گانه) دارند.بقیه مارکها به صورت غیر قانونی وارد کشور میشوند و چون زنجیره سرد انها مطمئن نبوده معلوم نیست تیتر  یا اصطلاحا ایمنی لازم را در سگ ایجاد کنند. 

در مورد واکسن 3 گانه گربه باید گفت تمام واکسن های مخصوص گربه به طورغیر قانونی وارد شده واطمینانی به زنجیره سرد انها نمیباشد .به هر حال دامپزشکان ناچارند برای واکسیناسیون گربه از این محصولات استفاده نمایند.

بنابر توضیحات داده شده میتوان گفت که وجود قیمت های مختلف برای واکسن های سگ وگربه به علت مرغوبیت یا نوع واکسن  مصرفی نیست وتنها عامل رقابتی و جذب کننده مشتری در بین مراکزاست که باعث وجود قیمتهای مختلف میشود.


زمان انتشار: سه شنبه 15 شهريور 1390 (13 سال قبل)
تعداد بازدید: ۱۷۴۹۰
لطفا سوالات خود را در این قسمت مطرح نفرمایید و به قسمت سوال از دامپزشک وب سایت مراجعه نمایید
*
ثبت نظر
نام:  ایمان 0 نفر پسندیدن
نظر:  سلام. این حیون دستش یه شکستگی ریز داره بردم دکتر عکس انداخت تو عکس دیدن گفتن نیاز به جراحی نیست. ولی دستش خیلی ورم کرده نگرانشم من لینک عکس رو هم میزارم خودتون ببینید. البته شیطنت و خورد و خوراکش خیلی خوب و طبیعی هست ولی هر دو دستش قرمز شده مخصوصا سمت راستش که وتفش خیلی ورم داره جه پیشنهادی دارین؟ http://8pic.ir/images/fhoj51cr27qxnej3mr8k.jpg