استخدام مدیر داخلی برای کلینیک دامپزشکی آران

کلینیک دامپزشکی آران برای تکمیل کادر خود احتیاج به یک مدیر داخلی به منظورانجام امور خرید و فروش اجناس از شرکت ها ، مدیریت اجناس مصرفی کلینیک ،مدیریت امور درمانگاهی ، مدیریت بخش فروش و گزارش عملکرد کلینیک نیاز دارد. اشنایی متوسط با زبان انگلیسی ، سابقه کار ، اشنایی با برنامه های وورد و حسابداری و همچنین خوش رویی و نظم از شرایط پذیرش میباشد . لیسانس مدیریت ، لیسانس حسابداری دارای اولویت هستند. همچنین عدم ترس از حیوانات و داشتن علاقه به انها از شرایط  الزامی متقضی میباشد.
حقوق پایه برای کار از ساعت 2-8 بعداظهر از شنبه تا چهارشنبه و پنج شنبه ها از 3-7 ماهیانه شش میلیون ریال بعلاوه پورسانت میباشد. فرد استخدام شده حدود 15 روز را به عنوان ازمایشی میبایست (پرداخت ایاب و ذهاب بر عهده کلینیک) کار کرده و در صورت توافق به صورت موقت استخدام میشود. 3 ماه بعد از این مدت بیمه کاری در صورت داشتن شرایط نیز انجام میگیرد.
متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس  info@aranvet.com ارسال نمایند . لطفا به هیچ عنوان با تلفن های کلینیک در این مورد تماس نگیرید . رزومه های ارسالی به سرعت بررسی و ظرف یک هفته پس از ارسال با افراد منتخب تماس و مصاحبه انجام میگیرد.

زمان انتشار: يكشنبه 17 آذر 1392 (10 سال قبل)