چند روز پیش پیغامی دریافت کردم که برایم بسیار جالب بود .اصل پیغام در زیر به همراه عنوان ان ذکر شده است:
 
گله ی یک همکار
همکار گرامی لحن صحبتهایتان در قسمت ( ویژه دامپزشکان ) به هیچوجه در شان یک همکار پخته نمی باشد امیدوارم باایجاد ارتباط هر چه بیشتر با بزرگان امر از این فضای ناپختگی خارج وجایگاه واقعی خود را دریابید.
 
خوب این اولین پیغام انتقادی نبود که دریافت میکردیم اما از همه جالب تر بود. جالب از این لحاظ که بنده هیچ وقت ادعای پختگی و جایگاه بالای علمی را نه الان نه تا اخر عمر برای خود ندارم و نخواهم داشت. من یک دامپزشک عمومی با 7 سال سابقه کار ، ان هم در زمینه دام کوچک ان هم تنها  در مورد سگ و گربه بوده و هیچ ادعا و هیچ تمایلی  برای کسب جایگاهی را ندارم .  تنها به امر درمان بیماری های داخلی سگ و گربه مشغولم و از این کار نهایت لذت را میبرم . هیچ لذتی بالاتر از کارم برایم وجود ندارد و  حتی نمیتوانم به خود یک روز مرخصی بدهم.   فقط مواردی را که جالب به نظر میرسد بدون اشاره به نام یا مرکز خاصی مینویسم. خوشبختانه هنوز انقدر فضا برای نوشتن ازاد در کشور وجود دارد که بتوانیم انتقاداتی به هم دیگر داشته باشیم .چه من از شما  ، چه شما از من .بنابراین قدری تحمل خود را افزایش دهیم.
خواهش میکنم خوانندگان ، دوستان ، همکاران و بزرگان دامپزشکی با خواندن مطالب سایت ، پیشاپیش برای من هیچ جایگاهی از نظر علمی تصور نکنند و بنده را تنها به عنوان یک دانشجو یا باز اموز دوره دامپزشکی بپذیرند.
امیررضا عامری نایینی