کلینیک دامپزشکی آران از  سال1387  با هدف رعایت اصل صداقت، انصاف و احترام به مشتری و رعایت حقوق حیوانات شروع به کار نموده است


بر اساس علم روز بر آن هستیم بصورت روشی اصولی به پیشگیری و درمان بیماریهای حیوانات اقدام نماییم .


ما به رعایت حقوق حیوانات ایمان کامل داشته، درد این مخلوقات را درد خود دانسته و بر اساس این تفکر راه خود را ادامه میدهیم. در این کلینیک منافع مادی هیچگاه چشم ما را به رعایت حقوق حیوانات نخواهد بست .


رسیدگی به وضعیت حیوانات بیمارخیابانی، ولگرد و تصادفی (تا حد ممکن) ازاقدامات ما بوده وخواهد بود.


افتخار ما بالا بودن میزان مراجعه کنندگان نخواهد بود ؛ ما وقتی به خود می بالیم که آمار رضایت مراجعه کنندگان مان در سطحی مطلوب باشد.


از امتیازات سایت کلینیک دامپزشکی آران، ایجاد صفحه پرسش و پاسخ از دامپزشک است که در مرحله اول مختص طرح سوالات پیرامون موضوعاتی مانند نگهداری، بیماریهای رفتاری و جسمی سگ و گربه می باشد .


بر آن هستیم در گام های بعدی پرسش و پاسخ در مورد پرندگان و دیگر حیوانات را نیز راه اندازی نماییم . سعی خواهد شد در کوتاه ترین مدت ظرف 72 ساعت به سوالات مطرح شده پاسخ دهیم.


قسمت خواندنی های دامپزشکی از بخش های پویای سایت کلینیک دامپزشکی آران است که به صورت مداوم به طرح مباحث روز علم دامپزشکی می پردازد .  بر آن هستیم با تولید و اشتراک اطلاعات سلامت حیوانات خانگی  بروز در برابر تفکرات سنتی و اغلب اشتباه (که زاییده ذهن افراد ناآگاه و غیر متخصص می باشند) به آگاه سازی بپردازیم. مقالات بخش خواندنی های وب سایت کلینیک دامپزشکی آران تنها با مقاصد آموزشی و اطلاع رسانی برای کمک به نیازهای بهداشتی و درمانی دام کوچک (سگ و گربه) است.

خواهشمندیم ما را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه نمایید .در صورت مشاهده هر گونه کمبود و کاستی ما را در جهت رفع ان کمک فرمایید . جهت انتقال نظرات به قسمت تماس با ما مراجعه، سپس قسمت انتقادات و پیشنهادات را انتخاب نمایید.

 

کلینیک دامپزشکی آران را در فضای مجازی دنبال کنید: