با وارد کردن ایمیل خود محتوای این صفحه به ایمیل شما فرستاده می شود
محتوای این صفحه به ایمیل شما ارسال گردید.
ارسال
انصراف

 خدا رو شکرمی کنم در کشور ما فرهنگ نگهداری حیوانات خانگی  به قدری جا افتاده که همکاران یک به یک اقدام به تاسیس بیمارستان های جدید می کنند.

اما نکته اینجاست که تعریف از بیمارستان دامپزشکی چیست و فرق اصلی یک بیمارستان با پلی کلینیک دامپزشکی مجهز کدام است؟

در طول 5 سالی که در زمینه بالینی دام کوچک کار کرده ام ،مرتبا  فقدان یک سرویس بستری تمودن حیوانات به همراه مراقبت و مونیتورینگ شبانه روزی طی دوره بستری توسط تکنسین مجرب یا دامپزشک شیفت را احساس نمودم.

هم اکنون اکثر بیمارستانهای دامپزشکی از پذیزش بیماران عفونی یا تصادفی خودداری میکنند.آبا بیمارستان های انسانی میتوانند از پذیرش وبستری نمودن  بیمار عفوتی سر باز زتتد ؟ تکلیف حیوانات مبتلا به بیماری عفونی چیست؟همکاران موسس که اینقدر زحمت میکشند ونیرو صرف میکنند ، بهتر نیست در این مورد نیز همت نمایند.از قدیم میگویند کار را که کرد؟ انکه تمام کرد.

تفاوت بیمارستان با کلینیک یا پلی کلینیک  در بستری نمودن بیماران  محتاج به مراقبت و مانیتورینگ شبانه روزی است نه در تجهیزات و دکوراسیون داخلی انها. بیمارستان می باسیت دامپزشک متخصص آن کال رادیولوژی و جراحی داشته باشند.
به هر حال اگر ده ها بیمارستان دیگر به همین روال نیز افتتاح شوند، باز کمبود بیمارستان دامپزشکی با رسالت اصلی اش خالی خواهد ماند و بیمارستان بدون بستری را می بایست همان پلی کلیتیک دامپزشکی شباته روزی نامید.


زمان انتشار: دوشنبه 28 آذر 1390 (12 سال قبل)
تعداد بازدید: ۴۲۴۶
لطفا سوالات خود را در این قسمت مطرح نفرمایید و به قسمت سوال از دامپزشک وب سایت مراجعه نمایید
*
ثبت نظر
درحال حاضر نظری برای خواندنی های دامپزشکی ثبت نشده است.