با وارد کردن ایمیل خود محتوای این صفحه به ایمیل شما فرستاده می شود
محتوای این صفحه به ایمیل شما ارسال گردید.
ارسال
انصراف
 
 
دامپزشک کلینیک دامپزشکی آران، دکتر امیر رضا عامری نائینی،   از 25 تا 28 سپتامبر 2017 (3 الی 6 مهر 1396)، افتخار حضور در چهل و دومین کنگرۀ جهانی انجمن دامپزشکی دام کوچک WSAVA و بیست و سومین فدراسیون انجمن دامپزشکی حیوانات خانگی اروپا FECAVA را داشت.
 
 
این برنامه همراه با نمایشاه 24 ساعته و سمینارها و کارگاه‌های علمی در 9 پنل همزمان و در 4 روز در کپنهاگ، دانمارک برگزار شد.
 
این برنامه به نمایندگی انجمن دامپزشکی دانمارک در ساختمان بزرگ و مدرن بلا، که  تجربه میزبانی کنگره‌های جهانی بسیاری را داشته است، برگزار شد. پذیرایی، امکانات دسترسی به کنگره و همچنین مراسم افتتاحیه و اختتامیه بسیار مجلل و عالی بود.  علاوه بر سخنرانی ها و سمینارها، فرصت‌های عالی برای تبادل نظر با دامپزشکان دنیا، امکانی برای تجربۀ فعالیت های ورزشی و آشنایی با فرهنگ دانمارکی فراهم شد.
 
در طول این چهار روز کارگاه‌ها در 9 پنل با موضوعات پروژه‌های استاندارد WSAVA، تغذیه جهانی، پزشکی داخلی، رفتارشناسی، تصویربرداری، پوست، جراحی، قلب و عروق، تومور‌شناسی، سیتولوژی، گزارشهای موردی، حیوانات اگزوتیک و ماهی‌ها توسط موسسات دولتی، انجمن‌های معتبر، دانشگاه‌ها و شرکت‌های خصوصی در حوزۀ دامپزشکی، سلامت و علوم زیستی برپا بود. در مجموع حدود صد کارگاه  برگزار شد که با تلاش فراوان به دلیل هم زمانی کلاس‌ها تنها امکان حضور در بیست و پنج  کارگاه را داشتیم.
 
در نهایت به متن فارسی  تومار کنگره اشاره می کنیم که به اخلاق حرفه‍ای دامپزشکی اشاره دارد:
«من کار درمانی خود را بر اساس تخصصم همراه با حفظ شئونات با روشی صحیح و اخلاقی بر مبنای ز گهواره تا گور دانش بجوی که توانایی تخصصیم را بهبود بخشد به انجام می‌رسانم».
زمان انتشار: دوشنبه 10 مهر 1396 (7 سال قبل)
تعداد بازدید: ۸۷۱۸
لطفا سوالات خود را در این قسمت مطرح نفرمایید و به قسمت سوال از دامپزشک وب سایت مراجعه نمایید
*
ثبت نظر
درحال حاضر نظری برای خواندنی های دامپزشکی ثبت نشده است.