با وارد کردن ایمیل خود محتوای این صفحه به ایمیل شما فرستاده می شود
محتوای این صفحه به ایمیل شما ارسال گردید.
ارسال
انصراف
توجه     حمل و نقل گربه با باکس      توجه

 
خواهشمندیم برای آوردن گربه به کلینیک دامپزشکی حتما از باکس مخصوص حیوانات خانگی استفاده کنید. در آغوش گرفتن گربه و حمل آن در بغل صاحب حیوان بسیار خطرناک است. حتی آرام ترین و مهربان ترین گربه نیز ممکن است به دلایل متفاوت تحریک شود و از آغوش صاحبش فرار کند و اگر با محیط خیابان آشنا نباشد ممکن است اتفاقی خطرناک برای او بیافتد. حضور حیوانات دیگر در کلینیک نیز می تواند باعث وحشت گربه شود و فرار کند. از سوی دیگر محیط کلینیک آلوده به انواع بیماری‌ها و مواد شیمیایی است اگر گربه در این محیط راه برود برایش خطرناک خواهد بود.
 

 
حال برای آنکه گربه تان به باکس عادت کند پیشنهاد می کنیم آن رادرکمد یا درزیرزمین وگاراژ نگهداری نکنید!آن را داخل اتاق بگذارید و اجازه دهید گربه خودش رابه آن بمالد وداخلش بخوابد . تا وقتی که باکس بوی او را ندهد به راحتی داخل آن نمیشود. حتی میتوانید قسمتی ازغذای روزانۀ گربه راداخل باکسش بریزید، مخصوصا زمانی که او تنها در خانه است.


و نکته دیگر آنکه اگر مجبور هستید گربه تان را با ماشین به جایی ببرید، حتما او را داخل باکسش بگذارید و باکس را در جایی مناسب داخل ماشین قرار دهید. یادتان باشد هرگز حیوان را تنها داخل ماشین نگذارید! اگر گربه تان از حرکت ماشین یا جا به جایی حالش بد می شود بهتر است با مشورت دامپزشک از داروهای مخصوص آرام بخش استفاده کنید.
زمان انتشار: چهارشنبه 01 دي 1395 (7 سال قبل)
تعداد بازدید: ۵۲۵۱
لطفا سوالات خود را در این قسمت مطرح نفرمایید و به قسمت سوال از دامپزشک وب سایت مراجعه نمایید
*
ثبت نظر
درحال حاضر نظری برای خواندنی های دامپزشکی ثبت نشده است.