با وارد کردن ایمیل خود محتوای این صفحه به ایمیل شما فرستاده می شود
محتوای این صفحه به ایمیل شما ارسال گردید.
ارسال
انصراف

یکی از محور های مهم کلینیک دامپزشکی آران آموزش عموم دربارۀ بیماری ها و مشکات رایج گربه ها و سگ هاست. ما به صورت حضوری و در فضای واقعی کلینیک به تشخیص بیماری ها ی حیوانات و درمان آنها مشغولیم، و در فضای مجازی برای حفظ سلامتی حیوانات و پیشگیری از بروز بسیاری از مشکلات به صاحبان حیوانات آگاهی و آموزش می دهیم
ما در وب سایت کلینیک دامپزشکی آران www.aranvet.com به صورت هفتگی و متناسب با تغییرات زمان مطالب مفیدی برای دوستداران و صاحبان حیوانات منتشر می کنیم. ما تنها اطلاع رسانی از راه خواندن را پیشنهاد نمی کنیم، بلکه با استفاده از تصاویر، اینفوگرافی و فیلم دربارۀ نکات بهداشتی و ایمنی و حتی بیماری های حیوانات در وب سایت کلینیک آران آموزش می دهیم. 

آموزش و اطلاع رسانی وارد فضای کلینیک نیز شده است. پوستر های نصب شده بر روی دیوارها، بروشورهای اتاق انتظار، مقالاتی که در اتاق معاینه بر حسب نیاز مراجعه کننده در اختیارش قرار می گیرد و اسلایدهای آموزشی که در طول معاینه ی حیوان برای مراجعان پخش می شود، همه و همه مسیری برای افزایش آگاهی صاحبان حیوانات است.
ما معتقد هستیم پیشگیری بهتر از درمان مشکلات و بیماری هاست و آموزش اولین قدم برای پیشگیری از بروز بسیاری از مشکلات است و در صورت بروز مشکل و بیماری صاحبان را از انجام اقدامات نادرست باز می دارد.
زمان انتشار: چهارشنبه 19 خرداد 1395 (8 سال قبل)
تعداد بازدید: ۵۴۲۸
لطفا سوالات خود را در این قسمت مطرح نفرمایید و به قسمت سوال از دامپزشک وب سایت مراجعه نمایید
*
ثبت نظر
نام:  شادی مظاهری 0 نفر پسندیدن
نظر:  سللم عرض شد جناب دکتر. خواستم به خاطر مطالب بسیار آموزنده و جذابی که وقت میگذارید و اطلاع رسانی میکنید از شما تشکر کنم. اطلاعات مفید و آموزنده ای هست. یک دنیا اشکر