با وارد کردن ایمیل خود محتوای این صفحه به ایمیل شما فرستاده می شود
محتوای این صفحه به ایمیل شما ارسال گردید.
ارسال
انصراف
 
 
گزارش همایش سالانه The Vet، رویال کنین
 
چهار نماینده ایران، دکتر مجید کاشانی، دکتر ایمان معماریان، دکتر ماهان بیطرف و دکتر امیررضا عامری نائینی، دامپزشک کلینیک دامپزشکی آران، به دعوت شرکت پارس میو، نماینده رویال کنین (Royal Canin) در همایش سالانۀ The Vet Symposium  شرکت کردند. این همایش با موضوع پوست (DERMATOLOGY) در مونپلیه، فرانسه در تاریخ 24 و 25 فوریه 2015 با هدف گردهم آوردن مسائل علمی و تجاری دامپزشکان برگزار شد.

 
در این همایش بیش از 400 نماینده از 50 کشور دنیا شرکت کرده بودند تا تجارب پزشکی، مدیریتی و تجاری خود را به اشتراک بگذارند. از واژۀ practice management  به عنوان مهارتی جدید برای یک دامپزشک خوب به کار رفت. دامپزشکی که نه تنها دانش علمی کافی را دارد بلکه توانایی برقراری ارتباط موثر ، مدیریت مالی و منابع انسانی و حتی بازاریابی را داراست.
ده سخنران از کشورهای گوناگون (آمریکا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا) درباره مسائل متنوعی در حوزه دامپزشکی عمومی صحبت کردند. چندین کارگاه آموزشی در گروه های کوچک برگزار شد.
 


در روز اول از کارخانه رویال کنین با رعایت نکات ایمنی بازدیدی صورت گرفت. در این اردوی علمی اجازه عکس برداری از کارخانه داده نمی شد. تمام مراحل تولید، کنترل کیفیت و ایمنی مواد غذایی به نمایش گذاشته شد. در آزمایشگاه از ابزارهای ویژه تحقیقاتی این موسسه مانند PCR  و HPLC  برای کنترل وزن مولکولی و.. بازدید شد. با اطمینان می توان گفت که در تولید مواد غذایی رویال کنین حداکثر توجه برای حفظ سلامت سگ و گربه در نظر گرفته می شود.



موضوعات سخنرانی این همایش که در دو روز در سالن اجتماعات کوروم (Corum)  مونپلیه برگزار شد شامل: تشخیص درماتیت اتوپیک در سگ، پروتئین در رژیم غذایی خانگی، مظاهر آلرژی غذایی در سگ،خارش در گربه ها، ایجاد موفقیت در درمان: حصول اطمینان از همکاری صاحبان حیوانات، هنر اقناع در عمل دامپزشکی، مدیریت اطلاعات مشتریان دامپزشکی، درس هایی از تجارت در دامپزشکی، تربیت کارکنان با انگیزه در دامپزشکی، مدیریت شکایات و مهارت های رابطۀ مطمئن با مشتری و ... بود. تمام این سخنرانی ها به زبان انگلیسی همراه با  ترجمه همزمان به اسپانیایی و فرانسه ارائه گردید.
در هر دو روز پذیرایی و مهمانی شام در کوروم مونپلیه برگزار گردید و در روز آخر همراه با جشن و موسیقی این دوره همایش نیز به پایان رسید.
با سپاس فراوان از شرکت پارس میو، نماینده رسمی رویال کنین در ایران، که امکان حضور در این همایش پربار را برای ما فراهم نمودند.




زمان انتشار: يكشنبه 10 اسفند 1393 (9 سال قبل)
تعداد بازدید: ۷۸۵۸
لطفا سوالات خود را در این قسمت مطرح نفرمایید و به قسمت سوال از دامپزشک وب سایت مراجعه نمایید
*
ثبت نظر
درحال حاضر نظری برای خواندنی های دامپزشکی ثبت نشده است.